påskafton, en helt vanlig lördag

jag är dålig på att uppdatera jag vet, jättedålig. men orken för bloggen och uppdaterandet har inte funnits där, inte idag heller men jag känner att det är på tiden att uppdatera lite denna påskafton. onsdag och torsdag har jag spenderat med sötisemma i hässleholm och kristianstad letandes bikinis och shoppande allmänt. jag har köpt 2 sommarklänningar en "indian-tröja" och en tjocktröja. storshoppande kan man tycka men icke, allt var nödvändigt. och emma köpte söta shorts och en tjocktröja hon med. inga bikinis för oss än inte. sen i torsdags kväll när vi kom hem från kristianstad så tog vi en snabb runda hem till henne för att hämta lite grejer och jag fick träffa hennes ytterst söta bröder. sen tog vi bussen till maxi och handlade det nödvändiga till kvällens grillning. vi fick även vars ett påskägg, hihi! vid sex tiden kom även daniel och elias och ett tag efter kom dess. vi åt grillat, och grillat är godast! sen spelade vi veckans värsta och dog i soffan innan mina vänner försvann.

igår var en skön dag, jag hängde ute i solen näst intill hela dagen och det var skönt. och framåt eftermiddagen berättade dess för mig att jag skulle med henne och elias på någon sorts fest hos en kompis till elias. och snäll som jag är följde jag med, till vad som visade sig vara den mest B:iga festen jag någonsin varit på, där typ bara bönder som trampat dynga hela dagen var på. haha. jag kännde mig sjukt vuxen där i alla fall.  och när folket där skulle dra till gymnasie-björket drog vi hem till mig en stund, innan de andra två blev hämtade jag bäddade ner mig i sängen.

jag har ju glömt att berätta att jag fick jobbet, sommarjobbet då alltså! så nu var det klappat och klart! känns bra att ha en inkomst i sommar. dock blir det en hel del att pyssla med på de lediga dagarna, speciellt om jag kommer in på skolan.

idag är det påskmiddag hos farmor som gäller om någon timme, papps och ingela kommer hit till stan. så jag ska snart göra mig klar, för jag tänkte hinna med ett besök på kyrkogården först.

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Uppdatering gillas (: hihi alltid lika roligt att läsa din blogg:D<3

2009-04-11 @ 13:59:56
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0