så står det skrivet, att man väcker en ångest när man släcker en annan


idag har vädret varit övervägande fint och jag har hängt utomhus med en bok större delen av dagen. en bra bok faktiskt, som jag nästan har läst ut. den kommer antagligen vara slut innan dagens slut. i mellan åt har det dock varit kallt men jag trotsade det med en filt. sen somnade jag till en runda och vaknade en stund senare och då hade dess gjort klart sitt matteprov och vi kunde bege oss mot pmr för att gnälla på våra mobiler (som för er nyfikna nu befinner sig påväg mot reperation), jag gnällde rätt ordentligt på min och hon var inte så mycket sämre hon heller och tänka sig, denna gången fick jag en fungerande låne mobil och hyffsat snygg med, lite ovant med de små knapparna om man ska jämföra med vad jag är van vid. så nu får vi hoppas att den fungerar igen, annars hoppas jag på att kanske få en ny, helst en helt annan. men vem vet, denna gången kanske dom lyckas fixa den, dock hyser jag inte hopp för det, men man vet aldrig.
imorgon bär det av ner till felestad för tre dagars jobbande, ska bli trevligt att träffa flickorna. och sedan är det helg med kalas och sådant på schemat. och på måndag ska jag till hästveda och träffa kajsa och såklart challe och julle och kusinvitamin såklart! det ska bli trevligt och jag ser redan fram emot det!
nu ska jag duscha innan boken och navy cis väntar på mig.. ha en skön kväll vänner!

fann nyss mina gamla melissa horn låtar, som jag älskar hennes röst och låtarna.
har varit en klar favorit sedan förra våren då sara i min klass spelade henne för mig.
så nu vet jag vad jag ska lyssna på, på väg till lödde imorgon.

puss & kram / josse

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu blev jag lite nyfiken...vad sökte du till sist?

2009-04-16 @ 06:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0