sommarjobbs erbjudande

mwa, jag glömde ju berätta för er att jag fick ett sommarjobbs erbjudande igår. min moster ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag hade något sommarjobb än. och det hade jag ju inte så då erbjöd hon mig ett. eller jag ska dit och prata med chefen på tisdag. och gillar hon mig är det nog mitt. det är på halvtid så det passar mig perfekt! sola halvtid och jobba halvtid. då får jag de två sakerna jag gillar- sol och pengar! haha. tänk att kunna kombinera dessa. så lugn emma jag har fortfarande tid att hänga med dig på stranden en massa :D så vi får väll se hur det går på tisdag. men jag känner mig lugn, jag tror detta kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Haha jag blev rädd där, jag hoppas verkligen du har tid ändå;) hihi!<3

2009-04-04 @ 18:50:32
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Danis

Kan med följande motiveringar rekommendera ett besök på följande närbelägna stränder som ett lämpligt komplement till sommarjobb:

Luhrsjön - eftersom där alltid rör sig intressanta/skumma personer som på ett ögonblick fångar ens uppmärksamhet. Leta gärna efter personer som ser ut att heta Tommy och som dessutom verkar vara pianolärare.

Finjasjön/Björkviken - Skräpfisk och alger gör en mätt!

Sparrsjön - Du slipper se botten!

Möllerödssjö - En gång badade jag och Erik där samtidigt. Ytan steg med 2 cm.

Åhus - Du blir garanterat cool (alltså som en pingvin, inte som en solglasögontyp)

Qpoolen - Ditt medhavda fikabröd attackeras inte av getingar och andra dödsfällor!



Hade hade! /Danis

2009-04-06 @ 22:27:42
URL: http://danisgotborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0