travel planing

dagarna bara flyger iväg och det är redan måndag igen och bara en vecka kvar tills vi åker till italien och jag längtar en massa. jag längtar till ett varmare land med god mat och trevligt folk (bettan) och ja där finns säkert någon annan med. och att få komma bort, bort från allt här hemma, bort från verkligheten ett tag, det ska bli skönt.
idag skulle jag egentligen åkt och besökt kusinvitamin men det blev inte så eftersom dem fått en ortopedtid till challe, så jag ska åka ut där en runda på söndag istället innan jag åker iväg till italien. men dagen har bestått av andra nödvändiga saker, som att jag varit inne en runda i kristianstad för att växla lite pengar och så tänkte jag ju skaffa mig ett forexkort men ack det hade dom inte fått in ännu, trist värre för mig, men jag överlever nog. funderar på att kanske växla lite till på lördag men vi får se. tack till sötisemma som ville hålla mig sällskap i kristianstad. det fick bli en bikini och ett par gladiatorsandaler med hem också. köpstop var det ja, men jag kan inte hålla något sånt. imorgon till fredag blir det jobb men jag känner mig aningen stressad, vet inte hur jag ska hinna med allt jag behöver innan vi åker. men det löser sig nog, vi hoppas på det i alla fall, jag ska nog hinna med det som ska hinnas med. men nu ska jag bege mig till maxi för att möta upp min vän och ta oss en promenad eller så.

puss & kram / josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0