090426 - söndag lunch

dålig uppdatering på sistone men det har varit mycket att göra på jobbet, nästan för mycket. jag har kännt mig som att jag har mer att göra än vad det finns timmar på dygnet, vilket resulterade att min hjärna inte existerade i fredags. att jag kom hem är ett under, för när jag var i höör tänkte jag oj, har jag redan kommit hit. kanske inte så bra. jobbet bjöd på en massa inventering till mig, jippi, eller inte just nu är inventering det värsta jag vet, helt seriöst det värsta jag vet. men nu är det gjort för detta året hoppas jag, annars pluggar jag med största sannorlikhet till hösten och missar det då. men jag vet också att jag varit till stor hjälp och det gör det lite lättare, det blev även lite tröjtryckning till Lotten. det är kuul att trycka. sen fredag eftermiddag efter jobbet blev det maxi centersyd och två linnen på gina tricot. sen bar det av hem och som jag sa innan jag har ingen aning om hur jag kom hem. man blir nämligen helt knäpp i huvudet av att inventera så många dagar i rad många timmar varje dag. på kvällen sen blev det en kort kort runda bort till henrik där det grillades men jag var snabbt hemma i sängen igen där jag somnade fortare än fortast. igår blev det stan och maxi med mamms där det inhandlades nödvändigheter till resan så som skoskavsplåster och panodil. sen blev det klippning av luggen och maxi för inhandling av mer förnödenheter. sen var jag hemma och började packa lite smått och fick även grejer till bettan som vi ska ha med. sen blev det så att jag skulle till dessi på kvällen eftersom vi skulle träffas innan jag åker och ja så var det lite olyckligheter med mobiler och sånt. så jag blev helt plötsligt ditbjuden på 20-års fest som rebecca och andré skulle ha. så ringde emma för hon och daniel skulle med dit och ja så ville dem åka med mig så emma kom till mig och det blev lite stressigt att göra vid mig och sen hämtade vi upp daniel och begav oss till sösdala. där vi hängde för oss själva i deras uterum och inte vara sociala alls, men vi gillade det och det var en trevlig kväll! var hemma vid halv ett och somnade fort i sängen. idag är det packning och städning som gäller men först ska jag se robinsson som jag missade igår nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0