you don't know what you got until it's gone.


nu är det sökt till högskola och den pressen är borta i alla fall just nu. jag har sökt och jag hoppas på det bästa, mer kan man inte göra. jag orkar inte stressa upp mig över det och sånt utan det blir som det blir och jag hoppas på att det blir bra! sen blev det mycket jobb förra veckan onsdag-fredag och jag har typ bara inventerat dem tre dagarna. lite smått segt men helt okej, vissa saker är värre än andra att räkna, som loggonackband det är en hemskhet, mest för att det finns så många utav dem, och resebanden ser jag inte heller fram emot. det bästa är det som är tio-packat (utav mig för det mesta) för det är lätt ätt räkna. så det blir jobb fyra dagar nästa vecka med, men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt eftersom vi åker nästa måndag och jag har massvis jag måste hinna fixa innan dess. växla pengar, klippa min lugg och ja en massa annat. så pengarna ska jag ta imorgon förmiddag får jag åka in till kristianstad och växla lite där sen ska jag till min kusin och fika och det ska bli en massa trevligt. träffa den lilla kajsa och såklart mina sötnosar till pojkar.

i fredags kväll hann jag knappt hem innan det bar iväg igen, jag hann byta kläder och lite så innan det bar av till maxi för att möta upp dess för att handla grillat och present till emma (som skulle fira sig med grillkväll) och det resulterade i en knallrosa hink med ett singstar i. sen blev det stan och hembygdsparken för grillning, och emmas reaktion på vår present var typ oslagbar :) jag hoppas hon blev glad i alla fall. det grillades och sen bar det av hem till emma för lite singstar som det inte blev allt för mycket av men sen pratades det en del och det var en trevlig kväll! tack emma! <3

igår, lördag blev en slappedag. först var jag med på stan för att leta paket till kalaset idag och det hittades. sen blev det även en hel hög allergimedicin till mig, eftersom min pollenallergi börjat visa sig igen. och det var inget billigt kalas må jag säga, svindyrt rent ut sagt, ett rån! men får hoppas på det bästa och att det hjälper. sen på eftermiddagen blev det någon timme vid finjasjön med sarah och sen hem för en väldigt lugn kväll hemma med robinson. och jag tycker synd om träsklaget, jag blir nästan lite arg på att dem inte tävlar på lika villkor, det andra laget är så mycket starkare eftersom dem har haft bättre tillgångar till mat. man kan inte annat än bli lite upprörd. haha. 

idag är det kalas som står på schemat, sen ska jag ta det lugnt för jag är fortfarande en massa trött, efter vad vet jag inte. en blandning av allt kanske, jobb, högskoleplaner som var jobbigt och svårt att välja ut var och hur och så. och så att allt inte är som innan, det gillas inte alls. kanske att man kan bli trött av det med? vem vet. jag ska i alla fall försöka vila ut idag och imorgon nu så att jag orkar 4 fullspäckade dagar sen och efter det är det 8 dagars semester och det ska bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0