solen skiner och det luktar vår.

uppe med tuppen som det brukar heta. och nu tänker ni men klockan är ju halv tio och då kan jag berätta för er att jag varit uppe ända sedan klockan åtta, eller kanske inte uppe men vaken i alla fall. så nu har jag precis ätit frukost bestående av fil och bär (hallon & blåbär) och det är gott. och jag är duktig en helv vecka nu på kolhydratsfri kost och tränat har jag gjort tre gånger. jag blir typ stolt över mig själv. igår hann jag även städa min bil, vilket behövdes. funderar på att tvätta den idag eller imorgon men vi får se. sen så solade jag ju såklart igår med, bikini överdel och shorts och my god vad det var skönt. och jag tror att jag fick lite färg ska se om jag hinner lägga mig i solen en stund idag med. men mamms har tydligen huvudvärk så jag vet inte om jag får följa med och fixa grejer till idag istället. vi får väll se. solen skiner och det gör mig lycklig! det är klarblå himmel och jag förväntar mig ännu en strålande fin dag.
haha, där lät jag som värsta väderprognosen ^^ vi förväntar oss en fin dag med klarblå himmel och temperaturer över femton grader. kanske ett yrke att satsa på, nej tack folk blir bara så sura på meterologer om dom har fel, vilket händer att dom har.

veckan annars har varit lugn, i torsdags jobbade jag ett par timmar hos papps och fick en hel del gjort så nu har jag bara några punkter kvar på min lista (som säkert fyllts med fler tills på måndag) då jag ska dit och jobba igen. eftersom dom är kort om folk i början på nästa vecka, det är ju påsklov och sådant nu för barnen i skolan. vi som inte går i skolan har lov jämt, eller nästan i alla fall. efter jobbet blev det att hämta mamms i eslöv på vägen och på kvällen tog jag och sarah oss en lång promenad. runt stan bort till kvantum och sen hemåt igen med vår 1.5 liters ramlösa. påvägen mötte vi sötis-emma som vi följde hem denna kväll. sen promenerade vi hemåt och väl hemma deckade jag rätt fort i min säng eftersom jag varit vaken från klockan fem på morgonen. lång dag det där.

och jag måste ju bara säga att nu är det bara 22 dagar kvar till Italien. och jag längtar. ska bli skönt att komma bort, till ett fjärran land med snygga pojkar, god mat och såklart bettan! nu är det även bestämmt att vi ska åka till venedig några dagar när vi är där nere och det ska bli spännande och roligt. jag läängtar! italien (& BETTAN) snart ses vi!

hoppas ni alla får en solig och skön dag, för det ska jag ha.
puss & kram / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0