en dag i lund.

bloggen vill fortfarande inte ladda upp bilderna från min födelsedag så det får snällt vänta lite till. idag blev det lite sovmorgon innan vi tog bilen ner till lund för att gå i lite affärer och sånt mysigt. Det handlades en del till lägenheten bland annat inne på lager house sen blev det två par skor med för priset av ett inne på bianco, min absoluta favorit. Sen blev det brickor, lila jätte söta kaffekoppar, smörknivar, kaffeburk, sockerströare, magneter och sen kommer jag inte ihåg om det var mer och jag kan inte gå och kolla heller eftersom det redan ligger i en kartong i garaget. Efter shoppingen begav jag mig ner till jobbet, ja jag kan inte ens hålla mig därifrån när jag är ledig, men idag var det bara för att hämta ett par nyklar till imorgon då mina tre jobb-dagar startar igen. sen blev det fika på waneys coffehouse innan vi begav oss hemåt igen.  nu snart tänkte jag nog kolla på allsången sen blir det nog en bok och sängen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0