idag fyller en ängel år

idag skulle stodch fyllt 21 år och jag önskar så att du fått vara här på jorden med oss, dina nära och kära. jag önskar så att du var med här på jorden, det är så mycket nytt i mitt liv jag velat dela med dig. flytt och universitet, min 20 års dag och ja en massa saker och jag önskar du var här och kunde uppleva det med mig, med oss. men jag hoppas att du har fått en bra födelsedag i himlen med de andra änglarna och att du fått äta smörgåstårta i massor! 
idag har varit din dag, och alla mina tankar har varit hos dig. jag saknar dig och jag tänker på dig <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

tyvärr har jag inte det, jag har bara filmen. Vet inte om Eddie kanske har den. Kolla med honom vetja :)

Hur är det annars ?

Kram

2009-09-04 @ 22:59:43
URL: http://emmasofieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0