lastdayofjuly.

i fredags fyllde jag 20 år och detta firades med mina fina vänner från bilden nedan. Dagen började dock med ett brutalt uppvaknande då bästa vän bankade på mitt fönster klockan 06.40 och när jag kom ut stod där en bakelse till mig, som smakade utomordentligt bra. Väl vaken kunde jag inte somna om igen så då var det bara att försöka underhålla sig fram tills det att mamms och lasse kom in och sjöng (då jag naturligtvis låtsades sova) och jag fick paketer och frukost på sängen. Sen gick dagen åt att fixa mat, handla, fixa här hemma, prata i telefon och såklart ett besök på systemet. Vid sex tiden kom som sagt mina fina vänner och jag jag fick fina presenter, tack så jätte mycket! Vi åt god mat, grillat och sen blev det glass med maränger och annat gott, sen dracks det drink innan vi begav oss ut på stan en runda. Det var en väldigt trevlig kväll så tack älskade vänner! och tack alla för alla gratulationer! 


i lördags var det bara på det igen, upp tidigt för nya förberedelser, bakande och lagandes av mat, dukning och ja allt man kan tänka sig behöva inför en fest till. för klockan tre i lördags dök släkten upp för kalas och jag fick en massa grejer till min lägenhet sen åts det massa mat, tårtor och minglades en hel del. det är trevligt att få träffa alla. och på senkvällen när alla hade begett sig hemåt var jag dödstrött så då var det nästan sängen direkt. 
(mer bilder kommer imorgon när bloggen vill lägga upp bilderna utan att sega järnet)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det samma till dig:) Hoppas att du hade en bra dag! :)

2009-08-06 @ 11:18:21
URL: http://www.nogg.se/amandaovovvarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0