adventsmys

lördag och jag är tillbaka i Växjö efter två veckor hemma i Hässleholm, känns lite tomt att vara själv igen. Men nu är det en massa skola som gäller i två veckor innan det bär av till Hässleholm igen för några veckors jullov. välbehövligt jullov, för just nu går jag nog på extra energi tror jag. Tänkte jag skulle visa er mitt julmys jag har fått upp här i lägenheten nu.

.
.
åh jag blir arg, det går inte att ladda upp bilderna här, så ni får snällt nöja er med de här två bara. Så länge i alla fall, kan försöka se om jag får upp de andra här imorgon. men ni ser ju mina ljus, stakar och kulor i fönstret!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad mysigt du har det :)

2009-12-06 @ 09:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0