22.02 - mixed feelings

igårkväll bjöd min söta vän sara på kaffe och winerbröd, vilket var väldigt gott. vi kollade gamla lunar dagboksinlägg och herregud säger jag bara, vi var fjortisar om nått på den tiden. my good. och sen kollades det lite av topmodel finalen och det var fel som vann, för er som bryr er. och sen hade vi ett bra samtal och en mysig promenad, tack kära du! sen begav jag mig hemåt eftersom jag inte kännt mig allt för pigg och bra denna veckan, någon jädrans förkylning som alla andra med dratt på sig eller nått. pågränsen till feber och så min dumma hals som gör ont och så känner jag mig allmänt hängig och det är trist. men jag överlever väll detta med. idag har jag tatt det lugnt, blev en snabbis med daniel på stan för att köpa vantar och kolla stavar till honom, åre lockar ju för några av mina kära vänner på söndag. sen blev det hem och vila lite innan det blev apoteket och maxi med mamms, där en ny bok inhandlades som jag läst och slöat till resten av eftermiddagen. och nu sitter jag här, nyss kollat avsnitt av dhw som jag laddat ner. får ju göra nått medans man väntar på nya oth. jag är lite av en nörd jag vet. men som en person som står till arbetsmarknadens förfogenhet som det så fint heter och bara jobbar ibland måste man sysselsätta sig med något så att inte alla de där tankarna alltid tränger sig på, för det är jobbigt och jag orkar inte riktigt. imorgon ska jag nog försöka registrera mig på studera.nu vilket inte fungerade sist jag skulle, så hoppas det ska fungera imorn. söka får vänta någon vecka till. jag ska kolla på det ordentligt snart. aja, nu ska jag lägga mig i min sköna säng och försöka bli frisk. japp så får det bli, godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: sara

hade det jättemysigt oh vi är fjortizzar for ljaf!

haha. hoppas du mår lite bättre nu, <3

2009-02-13 @ 10:28:41
URL: http://spaenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0