i'm a bird now

egentligen har jag ingen ork till att skriva blogg idag, men jag ska göra det ändå för det har ju visat resultat med att pressa fram ord och meningar så att det en dag flyter som det gjorde förra veckan en dag och det känndes bra. nu är jag trött på detta kalla vintriga, blåsiga regniga vädret och jag vill ha sol och vår och värme. för jag mår så mycket bättre när solen skiner och det är varmt, men tur man kan göra någonting åt det ena där då i alla fall, värmen med hjälp av solarium och det är skönt, skönare än vad jag kom ihåg det så det blev både solning i söndags med sötemma och igår efter jag hade tränat och varit duktigt, och det var skönt med värme och det påminnde mig om hur mycket jag älskar sommaren, solen och värmen, att få ha lite färg på kroppen, inte känna sig blek det är en bra känsla det. men det är inte bara glädje med solarium, det bringar också mycket minnen och minnena får mig att känna mig sorgsen. det var din och min sak, det där med att sola och sola solarium, och jag blir ledsen när jag tänker på att jag aldrig mer kommer kunna prata med dig om det, ingen som vill glassa med mig i solen som du, ingen som blir helt förvånad om man sitter vid datorn fem minuter när solen skiner, ingen som med samma glädje solade med mig. men du finns med mig på dem stunderna i solen eller för all del i solariet, för det var där vi trivdes. haha. i solen, du och jag.
jag saknar dig min vän <3.

varför ska allt bara ändras hela tiden? jag vill att allt ska vara som förut,
då var allt bra överallt och jag saknar det. den känslan av att allt är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0