mabye he'll notice her now

Fredag kväll och jag har just haft stort sinne på vårt internet en timme eftersom det inte velat fungera normalt sen vi bytte, någon som är förvånad? inte jag i alla fall, för sånt här händer alltid mig, men nu fungerar det och ska förhoppningsvis göra det framöver med. en till vecka har nu passerat och vi närmar oss mitten av februari. veckan har gått fram med jobb, hemmamys och vakna nätter med katten min som varit helt vild på grund av att han inte fått gå ut för läkaren, men eftersom han nu drivit oss till vansinne ett antal dagar och nätter trotsade vi läkarnas omdömme om att han helst inte skulle det, men bara vi håller hans sår rent så ska det inte bli några problem och vi får äntligen sömn igen om nätterna och det ska bli skönt. idag har jag varit hos farmor och blivit bjuden på lunch och kaffe. och sen har jag kollat klart på mina neddlade avsnitt av one tree hill säsong sex fram till avsnitt nio och nu är jag i full gång med att ladda hem de resterande sju som finns ute på marknades förfogande, neddladningsmarknade då alltså. jag bröt mot mina prinsiper med att vänta på boxen, men det var ju så sjukt spännande att jag inte kunde låta bli och nu är jag ännu mer fast än innan. dock segar det rätt rejält och jag tror vi har fått ett segt internet, för allt segar men jag får väll lära mig leva med det. och jag är stolt att jag lyckades ladda hem avsnitt själv utan emmas hjälp denna gången, och jag tror det går bra, jag hoppas så, för annat än musik är jag värdelös på. tror till och med jag fick med svensk subtitle denna gången. yey. nu sitter jag här och försöker varva ner från mitt "lilla" utbrott på internet och väntar på mat och på att sarah ska sluta jobbet och ringa mig. dock tar det en timme till, inte till maten hoppas jag med tills det att sarah ringer. och imorgon är det premiär för melodifestivalen 2009. jag gillar det men varför ska dem göra det så fruktansvärt kompliserat, jag hörde om årets nya röstningssystem och ja det var mer invecklat än föregående år. varför inte bara att folk får rösta och de som får flest röster går till final? enkelt och ja inte helt invecklat med flera moment hit och dit, snacka om att försöka fylla ut tiden. jaja, jag ska sluta gnälla över det nu, det blir säkert bra och jag läste någonstans om låtarna imorgon och Shirley Clamps lät som en jag skulle gilla, och så ska ju lottens favvisar scotts delta imorgon så jag hejar nog lite på dem med. vi får väll se hur melodifestivalen 2009 artar sig imorgon, jag har stora förväntningar, eller inte.

hittade en gamal låt idag, som jag brukade älska, som jag fortfarande älskar, mabye he'll notice her now. åh, den låten är himlans bra, en genom tiderna favorit låt, och en gång i tiden hade den en betydelse, men det var längesen det, och nu är den bara helt underbart bra.


du är min bästa vän, nu & föralltid. <3

Kommentarer
Postat av: sarah

och du är min! <3

2009-02-06 @ 20:48:58
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/
Postat av: Anonym

och låten kommer alltid att minnas. du & jag kommer nog rysa varenda gång vi hör den. idag, imorgon och om tio år. :)

2009-02-06 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0