09.02.16/ light a candle

Helgen flöt förbi smärtfritt med en drink på cats i fredags kväll med sarah, bettan, bella och linnea. en cats frozen blev det och jag tyckte den var god, somrig i vårt kalla vinterlandskap. och på lördagen blev det köpenhamn med papps, ingela, farmor och så ingelas föräldrar. det var trevligt med fin fint väder och på kvällen blev det slappande med melodifestivalen och te med rostade mackor, mys på det. söndagen bar det hem igen, men nästan direkt bar det av ner på detta hållet igen för att jag, mamms och lasse begav oss till pema i hörby där dem hade en massa scrapbooking-saker och sånt, så jag köpte mig en sak man typ stansar ut bokstäver med. så nu ska jag sätta igång på riktigt. pyssliga jag ska sätta igång, eller rättare sagt jag ska försöka bli pysslig. resten av dagen blev lugn med tv och data. och idag bar det av igen ner till lödde för jobb, och just nu sitter jag på jobbet efter en dags arbete och väntar på att vi ska åka hem, magen börjar kurra lite smått nu. idag känner jag att jag fått mycket gjort, allt som fanns idag plus lite till, så nu unnande jag mig lite surfing tid medans jag väntar på att dem andra ska bli klara så vi kan dra hemåt för kvällen. imorgon blir det med jobb och sen hem till hässleholm, och på onsdag ska jag träna och sen träffa sötisemma! torsdag finns inga planer och på fredag kväll ska jag och sarah åka till kristianstad och kolla på rent, min julklapp till henne och det ska bli trevligt! ja det var min vecka i korta drag och nu har det blivit ett sådant där inlägg med onödig information igen, men ni vet vad ni får om ni läser min blogg.. ja, rätt onödig införmation. en dag i veckan ska jag köra upp och hälsa på dig med, och lägga en blomma eller tända ett ljus till dig, för jag saknar dig, varje dag. du finns alltid i mina tankar, varje dag. det gör fortfarande så ont. och jag måste seriöst skaffa mig saker att uppehålla mina dagar med så att jag inte bara lullar hemma, för det är då det är som jobbigast, när man är hemma själv med sina tankar. nej nu tycker jag det ryktas om att det är hemfärd snart så bäst att börja tänka på refrängen. ha en trevlig kväll vänner. en fråga bara, varför är det så svårt att komma på en rubrik till ett inlägg, jag har alltid sådana besvär med det, det tar typ lika lång tid för mig att komma på en rubrik som att skriva ett inlägg ibland. skuuumt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rubrik? Vad är det? Jag skriver aldrig rubrik...! :P



Kramis,

Sophie

2009-02-17 @ 03:09:10
Postat av: sara

<3

2009-02-17 @ 12:12:42
URL: http://spaenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0