it’s funny how life turns out, the odds of faith in the face of doubt


igår umgicks jag nästan hela dagen med sötisemma, hon kom runt ett och jag körde hem henne vid sju! vi skulle planera hennes 18-års fest, men det blev inte så mycket planerande utan mer prat om allt och lite till. dock fick vi lite planerat men inte mycket, tror temat är fastställt och lite så. dock blev det mer annat prat än festprat. det blev en liten tur utanför huset men eftersom det inte var öppet dit vi skulle begav vi oss hemåt igen. kvällen spenderades med huvudvärk och säsongspremiären av grey's anatomy, vilket jag tyckte var bäst. idag har jag inga direkta planer, funderar på att kanske sätta mig och scrappa lite och så ska jag gå till maxi och skicka en bok till lotten och köpa fil tror jag. haha. sen ikväll blir det förmodligen träning för louise fråga mig igår om jag ville hänga med och träna. och när sällskap erbjudes så tackar man ju inte direkt nej. och eftersom min pt och vän dess har dissat mig för åre så tackade jag mer än gärna ja till louises förfrågan! nej nu ska jag nog kolla ett avsnitt desperata hemmafruar och sen göra något vettigt med mitt liv, ska försöka i alla fall.
tack emma för en trevlig dag igår! <3

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Tack själv :)

2009-02-19 @ 15:48:10
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0