bokrea och dagens lunch

veckan började med att daniel kom och hämtade mig klockan tre i måndags morse för att jag skulle följa med honom och lämna ann och kenneth i malmö eftersom dem skulle åka på semester. klockan sju var jag hemma igen och då var det bara sängen som gällde ungefär halva dagen innan det blev lite träning, och jag börjar nog bli lite pepp på det där med träningen igen. sen blev det bara allmänt slappande och tvn. tisdagen bestod av bokrea med sarah och ja, jag gjorde det igen, lyckades hamna i norra skåne, ja sarah kom med med denna gången. halvsida till bild i tidningen idag. haha. vi var på bokia och ica maxis bokrea och jag inhandlade en kokbok, en spåbok typ med drömtydning och så en scrapbookingbok. på eftermiddagen blev det fika med sara, sarah och emma med massa fika och spel. därefter hem och fixa lite. och idag har jag städat klart mitt rum och fixat och trixat lite här hemma och nu väntar jag på att klockan ska slå kvart i fyra så att jag kan ta mig ner till gymmet för lite träning med dess, och sen ska vi ta oss en titt på projektmässan på hts, spännande värre. ska bli en massa trevligt att få träffa min dess igen! jaha ja, så detta blev ännu ett sånt där ointressant inlägg med onödig fakta. men eftersom det tar stop vid allt annat så får man ju skriva det som går att skriva.



dagens lunch bestod av mackan ovan, en väldig god sådan om jag får säga det själv. började med att steka till brödbitarna lite så att dem blir aningen "rostade" sedan stekte jag lite bacon knaprigt. lade sallad på den underesta delen och sedan på med min dressing som idag bestod av creme fraiche, majonäs och grillkrydda, skulle även varit advokado med, men den var kass så det fick bli utan. på med baconen och en skivad körsbärstomat och på med locket så var den mackan klar. riktigt good och mättande med må jag säga. haha, och det var dagens middagstips. en sorts clubsandwich.




 

Kommentarer
Postat av: Elias

Är det bara jag eller ser den inte lite svartrostad ut?:P haha

2009-02-25 @ 21:30:50
URL: http://gotborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0