allt flyter

allt flyter, ja så hetter filmen vi såg på bio i söndags, och ja den var rolig men lite seg emellanåt, men överlag var det en bra film, dock rätt förutsägbar men bra och en lagom film att se en söndagskväll. innan bion blev det i alla fall mat på kina restaurang och det var gott, riktigt gott. för kinamat är gott. efter bion blev det hemfärd och lite tv, innan det var dags för sängen, men när jag väl skulle sova kunde jag inte, hur jag än försökte, läste blev lite trött släkte och så var jag klar vaken igen och någonstans vid fyra somnade jag, endast tre timmar innan det bar upp igen, papps väckte mig vid sju och efter tre timmars sömn ungefär var jag inte allt för pigg och ville mest somna om igen, men det var bara att pallra sig upp och ta sig i kragen. dock mådde jag inte så bra under dagen, kännde mig seg och hängig men jag jobbade på ändå och vid fem när vi slutatade så körde jag och ingela in till landskrona för att shoppa nya jeans. och vi fann vars två par, och jag fick båda mina par av papps och ingela, tack söta ni! så det var en glad sak, för jag behövde verkligen nya. så nu har jag jeans för ett bra tag framöver. kvällen spenderades framför tvn med bonde söker fru-bröllopet! och det var sött, jättesött och jag gillar sånna där kärleksprogram. sen blev det lite mer tv och lite sömn i soffan, som alltid. haha. och dagen har bestått av arbete, och på lunchen blev det en snabbis på center syd med brudarna. innan det bar tillbaka för lite snabbt med mat och sen back to work. och vid fyra begav jag mig mot hässleholm igen. inom hemmakväll för att unna mig one tree hill säsong fem, eftersom jag inte behövde handla jeansen själv. annars hade det fått vänta tills nästa månad och det vet jag inte om jag klarat så det blev mer än bra det här! och nu sitter jag här, har nyss ätit, sallad blev det ikväll och det var gott, nyttigt och gott. så nu väntar jag på att klockan ska bli åtta så jag kan kolla på top model och sedan sätta på one tree hill boxen. och imorgon ska jag nog försöka ta tillbaka lite av min förlorade sömn, kan behövas. nej nu har jag väll babblat tillräckligt med ointressant information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0