brottning

lördag idag och gårdagskvällen var en massa trevlig med min tvilling. vi krängde mat och godis, drack te och hade allmänt mys. pratade en massa om allt och lite till. tack, du är underbar min älskade tvilling! <3
och idag ringde klockan tidig morgon eftersom en resa till vinslöv var inbokad med morbror+fru och morfar för att kolla på mitt kusinbarn Charlies allfra första brottningsmatch någonsin, och han var superduktig och vann två av tre matcher och fick silver medalj i sin grupp. min duktigaste lilla vän, han var bäst idag. och det var roligt och underhållande att få se de små brottas och ha kul. det var glädje. men det tog kraften ur mig, att kolla och leka / passa mina små rara och underbara kusinbarn. så nu har jag tupplurat en liten runda och ätit en bit mat. så nu ska jag bege mig uppåt till det axelsonska residenset för en trevlig lugn kväll där. blev en kort och konsis (svavning?) uppdatering. och imorgon kanske det inte blir något alls eftersom vi ska byta internetleverantör nu i dagarna, eller ja det nya ska kopplas in på måndag så vi vet inte riktgit om detta försvinner imorgon eller på måndag, på måndag hoppas jag. för jag orkar inte med en massa strul denna gången med. då ska dem få se på arg kund det kan jag bara säga. haha, nej nu ska jag inte jaga upp mig mer utan ta på mig och bege mig ut och bort till dykensikanska vägen.



Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

svar:

du är söt du<3

Men ibland känns det bara hopplöst. Men jag ska inte plåga dig mer med mina problem :)

Det var ju bra att det var värt de ;D det tyckte jag med, dock är jag väldigt röd på bröstet just nu haha :P

2009-02-01 @ 20:55:30
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0