can't you see how lucky you are

egentligen har jag ingen insperation till att skriva ingen ork heller för den delen, men tänkte att jag kanske skulle roa mina läsare med en snabb liten uppdatering nu i alla fall. sitter just nu och kollar på guldbaggegalen, kanske inget jätteroligt program kanske men det finns inget bättre så får bli det och johan glans är rätt rolig han med. på sista tiden har jag inte gjort allt förmycket jag går mest runt och är rastlös om dagarna, kollar utbildningar och sånt. dock ringde ljungdala idag och undrade om jag fortfarande var intresserad av vikariat och såklart är jag det så nu är det bara att hoppas på att dem ringer snart, kanske till och med imorgon. vi får väll se. igår var daniel och jag väldigt duktiga och gick 1.5 mil det tog strax över två timmar och jag frös en massa timmar efteråt men det var skönt och jag gör det gärna igen, plus på mig där. för jag är ingen träningsperson egentligen. och jag önskar att dess blir frisk snart så vi kan ses och träna igen, jag behöver ju din sporrning. vissa dagar är bra dagar och vissa dagar är inga bra dagar, de senaste dagarna har inte varit bra dagar, jag vet inte varför men ändå vet jag. därför min insperation är borta kanske. nej nu ska jag återgå till tvn, ha en trevlig kväll mina vänner.


Kommentarer
Postat av: ELIN

De säger att det som är lite kasst kan vända och bli bra. Nu väntar vi på våren för då tror jag depressioner går bort av sig självt...Kram

2009-01-13 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0