one of a kind

måste ju bara börja med att förtälja dagens händelse för er som missat det. det är en dum jävel som försökt råna tre banker idag i lilla hässleholm. tre banker varav han lyckades ta sig in på två och få pengar från en. hur dum får man bli egentligen, försöka råna tre banker på en och samma dag i en liten stad, hur dum får man bli. idiotiska människor. och polisen är väll inte lysande dem heller, dock lite coolt när det händer saker i denna normalt sätt totalt döda stad. värsta polispådraget blev det efteråt i alla fall med polisbilar, pikéstyrkan och helikoptrar. spännande eller inte, mest idiotiskt.
det var dagens händelse i hässleholm i alla fall.

jag måste börja bli mer pepp och mer positiv igen, pepp på träning, livet ja allt. jag tror jag är på tok för negativ just nu, tänker massa negativa tankar blandat med några få positiva. jag vill ha övervägande positiva tankar, jag vill bort härifrån nu, jag vill åka till ett varmt land, ja nu och jag vill börja plugga, skaffa egenlägenhet och ett eget liv nu. och så vill jag ha allting som det var förut, jag tycker inte riktigt alltid om det som är nu, hur allt är. och det gör mig negativ, bara att inse att det är borta och allt är som det är nu och så kommer det att förbli.

idag var jag på kyrkogården och hälsade på dig, satte ett ljus och pratade lite med dig, dock var du inte så bra på att svara mig, men jag tror på att det kommer en vacker dag. det där tecknet hade inte suttit helt fel snart du. det är alltid så fint vid din grav, med ljus och blommor. fastän det är den sorgligaste platsen så är det också en av de ljusaste och finaste. och jag saknar dig varje dag och det gör fortfarande så ont. men jag tar större steg ibland, och mindre ibland. vissa dagar är lättar än andra och så är det bara, för det har bara gått lite mer än två månader och jag tror inte att en sorg eller saknad kan försvinna så snabbt. saknaden kommer alltid finnas där, precis som minnena. och jag ser bara ljust och glädje när jag tänker på dig, du får mig att le fastän du inte är här med oss. men du får mig också att gråta, för att du inte är här. livet är svårt och orättvist. men jag kommer och pratar med dig ibland och tänder ett ljus. var så säker på det.

imorgon kommer jag i alla fall att vara glad, för imorgon får jag träffa desirée igen på sisådär två veckor eller om det kanske är ännu längresedan jag såg hennes söta ansikte och jag sist. för hon får mig glad för hon är bra och vi ses på tok för sällan. och jag får nog komma på ett annat ord än skärpning, för det verkar inte fungera för oss. du är min tvilling nu och föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0