Happy new year!

nytt år, nya utmaningar och nya tag. 2009 firades in med stor fest hos sarah. vi var 24 till middagen och sen kom där ett par till efter det. kvällen var mycket trevlig och det blev lyckat. dock är man lite sleten just nu efter alla förberedelser och en festande kväll och natt. med drinkar och champange, trevliga människor och många goda skratt. på menyn stod snittar, bål, fläskfile med potatisgratäng och sedan chockladmouse som blev beskriven som bättre än sex. bra referens där. det blev lite lekar med och mitt lag vann båda gångerna. jag vet inte mer vad jag ska skriv, jag orkar inte skriva om allt, men jag kan ju säga en sak, jag och sarah skulle öppna frysen och vi stog och drog i fel sida tills henrik kom och berättade för oss att man öppnade i andra änden. sen kokandet / stekandet av korven blev lyckad den med, efter lite hjälp av dess som mest satt på golvet av någon anledning. skjuts hem och sova. jag kan inte sova efter festkvällar, man bara vaknar och är törstig och ja, men efter lite bachelor gick det. och idag den första dagen på det nya året har jag inventerat med mina vänner på maxi. seeg och trött med huvudvärk men det gick, vad gör man inte för pengar. nu sitter jag och väntar på att min kinamat ska bli klar i micron, för jag är huungrig nu.

           
några få bilder från nyår. fler kommer kanske framöver när jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Louise

Klart det var trevligt!

Tack för singelsällskapet;)

2009-01-04 @ 19:42:56
URL: http://emmakarinlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0