ice-skating, hot chocolate, alias and a movie.


gårdagens kväll var mycket trevlig, det började med att jag och elias besökte en mack, vi nämner inga namn för mackens rykte. vi skulle nämligen få hjälp med att kolla glykolen hur många minusgrader den klarade eller nått sånt. så jag gick in med mitt charmigaste jag med elias i släptåg och frågade snällt och vänligt, killen såg först ut som ett frågetecken innan han tillslut följde med oss ut, och efter ett bra tag och många frågentecken senare hittade han tillslut vad det var han skulle mäta och mätte och han trodde det såg bra ut. hm, jag menar tro, borde inte han vetat deta. det tycker jag om man jobbar på en mack. sen i alla fall bar det av ut mot finjasjön i minus 13 grader för skridsko åkning, och ni som jag inte trodde isen skulle hålla den höll, dock förde den en massa oljud och det blev fort väldigt väldigt kallt. så vi tog av oss allt igen drack varm choklad och sen begav vi oss mot sösdala för mys. väl där så blev det att värma sig lite och sen blev det alias där jag och elias stundtals briljerade men annars så var vi sämst igår, det gör ont att inse men så är det. dock blev det många skratt och det gillas. efteråt blev det film och då kom tröttheten till typ alla utom mig och tove som fortfarande var pigga, nattugglor som vi är. vid halv två tiden gick den röda taxin mot hässleholm och gäddastorp där två stop skulle göras innan jag fick bege mig hemåt. andre släpptes av och därefter också tb-elias. vid två var jag hemma och då rätt pigg så det blev ett avsnitt av greys anatomy innan jag somnade runt halv tre eller nått. tack för en mysig kväll vänner.
och idag har jag absolut inte gjort något som helst. typ legat på soffan och kollat film som gått på tvn, slappt men välbehövligt en dag som denna. nu ska jag kanske föröska göra något vettigare, dock rätt orimligt men vem vet jag kanske får ett ryck (högst osannolikt) men kanske. sortera dvdfilmerna i bokstavsordning vore kanske en underhållning för kvällen. haha, jag måste verkligen komma på något mer intressant att skriva om, men vad skulle det vara, förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0