jag ser dig i stjärnorna på himlen.

Idag har det gått två månader sedan du lämnade oss för något bättre, för det var vad du var, förbra för denna världen. det finns ingen annan logik till varför du togs ifrån oss. jag saknar dig och kommer alltid att sakna dig. du var ju en del av mig och så många andra, du fick i alla fall mig att må bra och bli glad även i de stunder där man inte trodde det var möjligt, då fick du mig att le eller skratta. och det saknar jag, det behöver jag just nu. det går inte en dag utan att jag inte tänker på dig, för det gör jag alltid. men jag vet att du har det så mycket bättre nu, även om det är svårt att inse alltid. dock så känns allt så verkligt sådana här dagar, datum jag alltid kommer att komma ihåg. föralltid, var jag än är. och ett ljus ska vara tänt för dig. men jag har mina minnen och vänskapsboken och det lever jag länge på. för jag vet vi ses igen.

för all den glädje du skänt oss finns inga ord <3



Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

så fint skrivit<3

2009-01-21 @ 21:44:38
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0