ny design

som ni kanske märker så är det ny design på min blogg. Sarah har varit snäll, snällare, snällast och hjälpt mig designa om den lite innan ikväll. som ni ser så är färgtemat vitt och rosa. jagvet, men rosa är fortfarande en av mina favoritfärger, haha. så nu är min blogg ljusare och mer vår- och sommrig och det gillas eftersom jag vill ha det nu, jag vill inte ha mörkt och grått längre. så nu kan jag ju alltid gå in på bloggen bara och se det lite ljust. haha. som sagt ett stort mega tack till sarah, som ändrade och fixade och photoshopade med mig lite! <3 PUSS på dig.



bara för att den är snygg på oss.

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

vad fint det blev :)

2009-01-25 @ 15:25:17
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0