restlessness & grey's anatomy dvd-box

idag har varit en lugn och mysig dag som börjades med ett besök på stan med sarah och efter det begav vi oss bort till madrix för att dricka varm choklad i denna otroliga kyla. därefter begav vi oss till dykensväg för att jag skulle låna en film av sarah innan hon skulle bege sig till jobbet sitt. dock fanns inte filmen jag ville låna någonstans i det axelsonska huset så jag blev utan, fast med en massa högskole och universitetskataloger rikare. och det har jag sysselsatt mig med i eftermiddag kollat kataloger och internet för att försöka finna något som kan intresera mig och som jag vill jobba med i framtiden, turistkordinator låter rätt lockande faktiskt, eller ska man satsa på låg-mellanstadie lärare. svårt det där, tåls att tänkas på. jag och sarah planerar även en roadtripp genom sverige för att kolla universitet och sånt, vi kan ju bara hoppas alla har ungefär samtidigt, annars funkar inte vår plan. och så tog vi en sväng förbi kyrkogården och sa hej till dig, det känns så fridfullt där.
efter allt letande blev jag trött och satte på min greys dvd-box som jag legat och kollat på i någon timme nu, medans jag väntat på kontakt från dess, vilket jag fått nu och det är tydligen skridskor som står på schemat ikväll. på finjasjön, snacka om att be om att få trilla i. kan bli kul det där. så nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg med onödig fakta bara för att få tiden att gå lite, så att dess och tove ska komma från malmö så vi kan träffa dem och så väntar jag på mat med. får kanske bli några avsnitt till bara för att stilla min rastlöshet en aning. kanske ska ta en tripp till garagaet med för att kolla om mina skridskor är synliga någonstans där. annars tar jag gärna åskådarplatsen och kollar på de andra när de halkar omkring. lite orolig dock att isen inte är tillräckligt stark än, men det tåls att se.


Kommentarer
Postat av: Josefine

grey's är bäst :D

2009-01-25 @ 15:34:01
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0