l a s t d a y o f j u l y.

lördag idag. dagen började med att emma kom hit vid elva så jag kunde färga hennes hår igen, väldigt glad hon anförtrodde sitt hår till mig igen, för tro det eller ej men jag tycker det är kul. så säg till om ni vill ha ert hår färgat, jag ställer upp. kanske ska göra det vid sidan av och tjäna lite pengar på det. ja kanske. sen i alla fall bar det av i rask takt till stan för massage. utnyttjade äntligen mitt presentkort som jag fick av mina kära vänner i somras då jag fyllde år. och ja det var riktgit skönt, som vanligt, men det gjorde med riktigt ont. ett tecken på att min rygg nog inte mådde så bra. och nu sitter jag här med en rygg som värker, men han förvarnade mig för att det skulle ske, att jag skulle få som träningsverk och det har jag. men man är helt avslappnad och skönt och slö i hela kroppen och det är rätt skönt. dock så orkar jag knappt hålla mig vaken sålänge till så det blir nog sängen rätt tidigt ikväll. just nu är det körslaget som gäller men det är tråkigt, och jag är inte road av det. funderar på att krypa ner i sängen och boxa mig lite med one tree hill. det låter lockande faktiskt. ja ikväll var jag ju en runda uppe hos sarah och fixade med bloggen som ni kanske ser, och den är fin nu, ljus och bra. imorgon bär det av ner till lödde igen, för bio med papps, ingela, katharina, måns och axel sen ska jag jobba måndag och på utbildning med fia på tisdag. men jag uppdaterar nog om filmen imorgon, vi ska se allt flyter och den verkar bra och rolig.
Ha en trevlig kväll vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0