looking for spring in the winter

idag har varit en bra dag. jag och elin for ut för att möta våren och finna vårkänslor men tyvärr möttes vi av snö och kyla. så det där med våren får vänta någon måndad till innan vi försöker oss på ett nytt försök. men vi hade en supermysig dag på väla och i scrapbooking affären där vi båda trivdes rätt bra. och ja såklart hann vi med en picknick i bilen eftersom det var på tok förkallt och blåsigt och mörkt för att vara utomhus. men det var hur mysigt och roligt som helst, dock trodde nog folk att vi inte var helt rediga i skallen. men vem bryr sig, vi är inte helt rediga heller. fyndade en klänning från gina för 49 kronor vilket jag tyckte känndes väldigt lagom sådär. och så några papper såklart, åh jag gillar papper. tack elin, för en helmysig ej-vårig dag! <3 väl hemma igen så blev det lite vila framför tvn och sen så har jag börjat fylla pappas ipod med musik, fyllt halva ungefär. och sen blev det pizza till mat och nu har jag beställt (eller jag hoppas jag har beställt) lite grejer från forever 21, min favoritaffär i  usa ! jag har inte råd till det, men i svåra tider får man väll unna sig lite ibland ändå. nej nu ska jag nog kolla one tree hill eller kanske läsa lite i min bok. lite lugnt fredagsnöje sådär.

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

haha vi får hoppas att det är beställt:) fast det återstår ju och se :) Vilken bok håller du påatt läsA?:D<3

2009-01-23 @ 21:29:56
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0