tjugoförsta januari

igår och idag har bestått av jobb på felestad med brudarna och papps. anlände i lödde igår vid halv nio-tiden och sattes då i arbete direkt eftersom 1200 skedar skulle fixas till. band skulle runt skeden och klistermärken på asken som för mig förstörde hela den fina asken, men inte jag som bestämmer så bara att göra som kunden vill. och ja dem hade räknat med att jag skulle göra detta nästa vecka med, men snabba fingrar som man har, får nog tacka nina lite där med allt räknande genom åren så klarade jag det på knappt två dagar. + att jag hann slå in femton packet till nina med. jag är snabb som en.. ja vad heter det snabb som en vessla heter det ja, mamma gick förbi nyss och förtäljde mig det ^^
och min kaka blev uppskattad och recept är redan ivägskickade via epost som det så fint heter. måste bara säga att min pappa är söt, idag tvättade han och vaxade och tankade min bil idag, han är mega söt han. och som lite gengälld ska jag fylla hans ipod med musik tills söndag eftersom han inte riktigt förstod det där med pirate bay. haha, och jag fick det stora ansvaret att överraska med musik, så jag får väll se vad jag kan klura ihop. dock finns där några små önskemål. men det är bara kul så det ska jag pyssla med en dag snart. men nu ska jag ta och lägga med eftersom jag jobbat sen strax efter sju imorse. blir nog till one tree hill säsong fyra som min mamma hittade i eslöv häromdagaen, jag är lyckligt beroende av det programet.
godnatt vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0