some people wait a lifetime, for a moment like this


nu är det kväll och dagen har gått hyffsat fort faktiskt, tro det eller ej. maxi har besökts två gånger idag, varav ena gången träffade jag min söta farmor som köpte en tidning med skvaller i till mig. och det gjorde mig sysselsatt en timme ungefär, och ibland är det kul att läsa skvaller om kändisar, bröllop och barn. haha. sen blev det några avsnitt one tree hill som är min nya besatthet. sen blev det mat och maxi en gång till för att köpa kaffe till mamms och glass till mig. och det var gott men nu känner jag mig helt onyttig och det får nog bli en lång promenad eller något imorgon. tror nog jag ska vara så duktig faktiskt. och där tog det stopp. helt jättemycket stopp. fast nu fick jag bra musik av en vän som jag lyssnar på, ett stort plus denna veckan har varit all ny bra musik jag fått höra. leona lewis min nya favorit. hennes låtar och jag smälter, tack spångan. så nu är min ipod laddad med massa bra musik så en promenad imorgon blir det nog allt. till stan för att införskaffa sig en bok tror jag, tack för tipset sötisemma! och nu tog det stop igen, så det får vara godnatt för ikväll vänner, sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0