som innan fast på ett helt annat sätt

Söndag idag, och just nu sitter jag på firman nere hos papps, anlände för en stund sedan och nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg i väntan på att vi ska bege oss in till staden för mat och bio. allt flyter blir det och mat på kinarestaurang, vilket jag ser fram emot. dagen började slappt med de två sista avsnitten av one tree hill säsong fyra, så nu får jag ta och skaffa mig säsong fem. beroende eller vad? papps blev glad för sin ipod fylld med musik, så nu går han har och sjunger för sig sjävl och pratar högt. och nu står det sådär still igen och jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva om och det är jobbigt, för innan kunde jag bara börja skriva och allt flöt på bara. men det går inte längre, det som skrivs nu är framtvingat. jag vill bara att allt ska flyta igen, men jag tror jag behöver komma  bort och börja plugga någonstans och bara få vara, i en egen lägenhet med mig själv någonstans i landet. få perspektiv på saker och ting och leva, jag är trött på att drälla omkring hemma och tänka massa. men det är sorgligt med på ett sätt, jag vet att jag alltid kommer ha kvar mina vänner, eller jag hoppas så. men det sorgliga är att när alla flyttar och har sig så kommer det aldrig mer bli som förut, och jag vill ha kvar det som det alltid varit. men det är väll bara till att acceptera att det inte kommer vara så, det kommer vara vi, men på ett  helt annat sätt.




Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer du ihåg sånge från Fia när ni träffades och fikade. Hej på dig du vad roligt att se dig...Det är så man får göra. Träffas bara för att vara tillsammans...

2009-01-26 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0