when we walked in fields of gold

idag för en gång skull tänkte jag börja med två glada nyheter, den ena är min sötisvän lotten från felestad har gått och gift sig, dock fick jag veta det i typ måndags men jag kom på att världen inte fått veta det än. haha, chockad till max blev jag när jag fick veta det, precis som alla andra för det var inte väntat direkt, men glaad blev jag för hennes och deras skull! och så till nummer två var att jag tog tag i mitt liv och började träna igår igen, nu med min tredje träningspartner desirée. jag tror att detta blir bra, jag är pepp på att träna och motiverad till tusen. kanske inte alltid men när jag väl tränar ska jag vara det. igår blev det även en lunch på stan med spångan och lite kaffedrickande hos henne innan jag begav mig hem ovh vände då daniel ringde och årets hittills roligaste sak hade hänt. sen blev det då träning och sen firade vi med pizza, haha nyttigt värre, men det var engångsföretelese, eller kanske en tvågångsföretelese, vem vet med oss. idag har jag bakat en massa, för mamma ska och hälsa på jobbet imorn och då skulle hon baka och då bakade jag till henne, min absoluta favoritkaka i hela världen sen jag var liten, mormor bakade den alltid innan och vi fick alltid resterna med oss hem och jag och pappa slogs nästan om vem som skulle få sista biten, det var att vara uppe tidigt på morgonen för att få den till frukost. haha, den enda kaka jag vet papps verkligen gillar. jag älskaar den. och det har tagit i princip hela dagen, sen klockan två i alla fall. och nu ska jag nog kanske läsa lite till medans jag väntar på att sarah ska ringa och sen ikväll kommer hon och kränger med mig, kaka då alltså. jag var ju tvungen att göra en extra till mig med, det gåår inte att baka något så gott till någon annan utan att ta något själv, en omöjlighet. och jag ska omvända sarah till att gilla kakor, det ska bli mitt uppdrag iår. eller nått, jag lyckades ju med kaffet så vem vet.

det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
jag saknar dig & det gör fortfarande så sjukt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0