You'll find my footprints in the sand

onsdag lunch och jag tänkte skriva ett blogginlägg för att fylla ut lite tid. för att jag är rastlös och jag vill ha ett jobb, en semester eller varför inte börja plugga. dock går det sistnämda inte förräns till hösten så jag får snällt satsa på de andra två sålänge, ska jobba några dagar nästa vecka hos papps i alla fall så det ser jag framemot just nu. träffa papps, ingela och mina brudar där nere ska bli trevligt för det var längesedan. ska nog baka favoritkakan då med och ta med då. det är ju faktiskt papps favorit med. annars så hoppas jag på att någon behöver vikarie snart och ringer till mig för jag behöver verkligen göra något snart annars kommer jag bli helt galen här hemma. det brukar flyta på så bra när jag ska skriva blogg även om jag inte har något speciellt att skriva om, men idag är det bara stopp i hjärnan, ingen insperation. men jag ska tvinga fram lite till för jag måste förlänga tiden lite till. igår hade jag i alla fall en givande promenad med min vän, tack för det, dock så var mina fötter helt dränkta i vatten när jag kom hem, skorna läckte en aning med vatten. haha. sen blev det top model och jag är lite beroende av det igen, därefter blev det one tree hill som resten av dagen, såg sammanlagt tretton avsnitt igår och det är inte friskt någonstans men i brist på annat så funkade det jättebra. och jag är helt fast, nästan min nya favorit, fast bara nästan för dhw och greys ligger fortfarande mycket bra till. haha. min box samling blir bara större och större och jag får inte plats med alla i mitt "bord" som sarah kallar min dvd hylla, kanske ska skaffa mig en till eller hitta på något annat smart ställe att förvara dem på. ett problem värt att fundera på lite. är det någon som vill rädda mig så gärna det, jag är på för det mesta faktiskt. desperat att skriva så på bloggen jag vet, men jag försöker bara fylla ut texten lite. kan svara på söte-elins kommentar här med , du är söt och jag du är klok och jag tror som dig, men att det kanske inte försvinner helt men det blir helt klart bättre när våren solen och värmen kommer! med blommor och ljushet. jag behöver sol och ljus för att jag ska orka fungera. ge mig vår nu, nu ja nu!
nej nu vet jag inte vad för mer onödigt ska jag förtälja för er så jag slutar när jag är på topp. har ni riktigt tur kanske jag uppdaterar en gång till idag, bara för att sysselsätta migsjälv.
Ha en bra dag vänner.


I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand



Kommentarer
Postat av: Dess

Söte jag saknar dig också!! massvis <3

2009-01-15 @ 16:09:24
URL: http://tennevi.webblogg.se/
Postat av: emma

svar: så är det ju inte alls. Du har en bra uppläggning av dina inlägg och det har verkligen inte jag ^^

2009-01-15 @ 19:40:27
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

svar: du är söt du Josse! Du gör verkligen mig glad :)<3

2009-01-15 @ 20:09:06
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, du är för fin Fixar-Frasse-Josse! Du gör i alla fall mig glad när jag tittar på bilden från Fia, bland det bästa jag gjort! Nej, jag vore inget utan er, ni gav mig allt och GER MIG MER! Vet du vad, jag tror det är dags för dig och mig att ge oss ut och leta efter vårkänslor så vi slipper sitta hemma och hänga läpp. När är du lite ledig nästa vecka?

2009-01-15 @ 20:35:03
Postat av: sarah

<3 Vi kanske ska prata lite fiesta snart min vän.

Prata lite andra planer, jag tror du & jag är ett bra team, iaf är du väldigt bra. <3 bästa vän!

2009-01-16 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0