5 juni 2009 - student för mina fina vänner.


igår var det som sagt ett helt år sedan som vi tog studenten, det har gått ett helt år sedan jag och alla andra S3SH:are stod på scenen på Linnéskolan och skrek halsarna av oss. det var en underbar dag med underbart väder och med helt underbara människor. och vi var lyckligast i världen, den känslan skulle jag alltid vilja ha.
och igår tog två av mina fina vänner studenten, inte med lika fint väder som vi förra året men jag tror dem var lika lyckliga som oss ändå! Jag orkar inte skriva om dagen så ni får se den i bilder istället.
stort grattis mina vänner till studenten!




















Kommentarer
Postat av: Dess

Tack Josse:) och tack för presenten och för att ni kom! :D

2009-06-06 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0