det finns inget bättre än havet en sommardag.


idag har varit en underbar sommardag och guud vad jag har varit glad att jag har varit ledig. För idag har jag legat vid havet hela dagen och det har varit helt underbart skönt att bara ligga där och ta det lugnt och skönt, samt att få ett par timmar för sig själv. Jag älskar att vara vid havet och jag älskar sommaren. Så idag kan jag inget annat säga än att det har varit en bra dag, att hämta ny energi och ladda batterierna till ett par jobbdagar igen sen har jag redan bestämt mig för att helgen + måndag & tisdag ska tillbringas vid havet, om jag så ska behöva åka själv då med så ska jag dit. 

Sen har det ju varit sådant prata om denna kampen mellan allsångs programmen, men efter att ha sett båda två så tycker jag inte att där är någon tvekan på vilket som är bäst, det är ju helt klart allsång på skansen. inget illa menat mot Lotta men hela hennes program kändes som en dålig kopia av allsång på skansen. så jag vet helt klart vilket jag tänker välja i sommar. och en glad överraskning, mitt favoritsommarprogram började idag, började nu, morden i midsomer, och det förvånar mig att det finns några människor kvar i den där staden efter alla dessa 12 säsongerna och alla som blivit mördade, men som man brukar säga allt kan väll gå i filmens värld. nej åter till morden.. 




Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Jag villmed till havet:( haha

2009-06-23 @ 23:01:16
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0