en härlig dag med en härlig vän

Idag har varit en bra dag för idag har jag fått umgås i mer än en timme med dessi och jag måste säga att det var sjukt längesedan det hände typ sådär över en månad sedan. Vi satt ute i solen och pratade en massa och blev typ idiotförklarade av rebecca för att vi hade kjol och inte bikini på oss. sen när solen försvann begav vi oss in och kollade på förra veckans avsnitt av desperate housewives och pratade ännu mer och däremellan blev det även lite fruktsallads fika och sen ännu mer prat innan det var dags för mig att bege mig hemåt eftersom min familj var hungriga och jag skulle vara pizza bud. tack dess för en trevlig dag, det är alltid lika härligt att umgås med dig! och i sommar SKA vi ses mycket det har jag bestämmt och har du inte allt för mycket emot det så ska jag se till att det blir så. haha. Tack, jag älskar dig min tvilling <3



klockan är mycket för mig nu jag ska ju snart upp igen, klockan ringer halv sex imorgon så jag borde nog allt sova nu. så ni får uppdatering om hur jobbet igår imorgon kväll istället för jag känner att sängen kallar annars kommer jag vara mer död än levande imorgon och det vill nog varken jag eller dem som ska behöva träffa mig imorgon.

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0