första dagen på det nya jobbet.

det var sjukt jobbigt att masa sig upp halv sex i morse måste jag säga, men efter min cykeltur till stationen var jag aningen piggare eftersom det var typ jättekallt ute. och jag måste säga att det är riktigt skönt att bara kunna sätta sig på tåget med musik i öronen och bara slappna av och slippa konsentrera sig på körningen. men jag tröttnar väll så småningenom på detta med. min moster mötte upp mig på stationen eftersom jag inte riktigt visste vart jag skulle gå, men det var ju lätt som en plätt så nu hittar jag själv. väl på jobbet har det varit korvstoppning i princip hela dagen och vid två snurrade allt i en enda röra i mitt huvudet och vid tre fick jag sluta för dagen då lillan tyckte att jag fått tillräckligt med information för dagen. nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv och inte göra ett skvatt mer idag för ja det är tidig morgon imorgon med. dock var det skönt att få komma hem lite tidigare idag, hann köpa studentpresent till christoffer (min plastkusin) som tar studenten imorgon. nej nu väntar miami ink, sjukhuset och ja sen sover jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0