lördagskväll & sommarkrysset.

lördag idag men det känns verkligen inte som det, mer som söndag eller något i den stilen, men det kan nog bero på att man var ledig igår med, dagarna blir helt fel då. men det är bara lördag och jag har ytterligare tre lediga dagar innan jag ska jobba igen vilket just nu känns rätt skönt faktiskt då jag är rätt trött fortfarande, det tar väll ett tag innan man helt kommer in i tidiga morgnar. dagen idag har bestått av tid med min nya lila älskling, min macbook pro, där jag håller på att sortera bilder med ansiktsfunktionen som är riktigt bra, praktisk och cool och det kommer bli bra när jag väl sorterat in alla bilderna dock kommer det ta ett tag eftersom jag har ett antal tusen bilder och man orkar bara göra ett visst antal på rad innan man blir lite trött. sen har jag även läst i min bok, när jag hör din röst, som är uppföljaren till twilight och den är superbra och jag kan inte sluta längta tills filmen kommer i höst och på måndag börjar jag på den tredje och sista boken i triologin. Hur kan man ha gått från att tänka hur kan man ens läsa detta till att vara helt fast? För det är vad jag är nu. så får nog bli en halvtimmes läsande till nu innan det är sommarkrysset som gäller och sen tror jag nog att sängen kallar, mina ögon är tunga redan nu. Just det allo och barnen var ju här innan och åt med oss och det var trevligt som vanligt, och jag har ett nytt yrke, jag har tydligen blivit häst såhär på äldre dagar. Alicia hade mig nämligen som häst i eftermiddags, jag var måttligt road mot slutet men vad gör man inte för en sådan söt lite madam. nej nu kallar boken och kanske lite pucko. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0