sol, sol och ännu mera sol.

Denna veckan börjar min halvtid vilket betyder att jag inte börjar jobba förrän onsdag klockan ett, så idag har min dag bestått av sol, sol och sol med en bra bok och lite musik. Dock har det varit stekande hett här hemma i trädgården, så om det är så här fint väder imorgon med så ska jag allt bege mig till havet, även om jag ska behöva åka ensam för att alla jobbar eller ligger på rivieran och pressar. För det blir som en gryta här hemma och det går knappt att vara här mitt på dagen + att jag har hört att solen tar bättre borta vid havet. Så jag ska kolla vädret ikväll och om det lovar gott ska jag göra matsäck och ladda för då bär det av vid tio imorgon. Jag hoppas på fint väder, jag vill till havet. 

just nu sitter jag UTE i en solstol i skuggan och skriver, vilket jag aldrig kunnat göra innan. Det är så mycket friare med en bärbar dator, jag kan sitta var jag vill ute som inne. Mwa, jag gillar min mac. nej nu ska jag sluta uppdatera om mitt ointressanta liv och kanske börja ta fram grillen och göra lite sallad eller något tills mamms kommer hem. och ikväll är det allsång, glöm inte det kära vänner. Jag tänker ge det en chans i alla fall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0