090320

igår hade jag namnsdag och iår var det hela tre personer som kom ihåg det. och det var jag glad för eftersom det var tre fler än förra. haha. jobbat tre dagar nu och det känns i kroppen med tio och elva timmars jobb på en dag. man blir sleten, gud vad gammalt det lät. dock känndes det lite lättare då jag fick reda på att jag fått en lönehöjning!
och nu ska jag byta om och snygga till mig eftersom jag ska till sarah ikväll på middag och fotovisning, med henriks familj med. lite skumt men trevligt, så nu ska jag rusa eftersom jag snart ska möta sarah vid vägskälet eftersom jag vägrade komma innan henne till det lilla släktkalaset.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har svårt att tro att Henriks familj är skum...men du är en bra vän! Ses på fredag vid lunch! Kram idag, den 21!

2009-03-21 @ 16:06:42
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com
Postat av: Mysan

jag hade också namnsdag:D

2009-03-22 @ 02:09:06
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0