att sakna en vän.

4 månader idag och jag förstår nog fortfarande inte att du är borta för alltid, känns som du är i kalmar med ditt pluggande men sen så kommer där inga sms eller vibbar på msn och då kommer verkligheten ikapp. jag saknar dig varje dag, och jag tänker på dig varje dag, du finns alltid där. och den 21 i varje månad är alltid lika jobbig, för då vet man att det är en månad till du varit borta. jag ska åka och hälsa på dig idag! du är grymt saknad älskade stodch. och jag förstår fortfarande inte varför du av alla människor försvann från oss, det är orättvist och oförståligt. jag kommer alltid att sakna dig. <3

Kan du förstå två våta kinder,
de torkar lika snabbt igen
Man rår ej för att tårar rinner,
när man har mist sin vän.


Kommentarer
Postat av: Sarah

att sakna en vän...

är bland det jobbigaste som finns.

2009-03-22 @ 00:27:00
Postat av: Mysan

Åh, vad fint skrivit! Jag ska hälsa på honom imorogn. Det är som sara säger det jobbigaste som finns, att sakna en vän. Särskillt Stoffe<3

2009-03-22 @ 02:08:23
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Mysan

svar; jag har tatuerat in en text på axeln;

Do not look back, there is no future in it

Älskar den texten(:

2009-03-22 @ 13:15:34
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Mysan

okej jag gjorde det hos danskens kompis, vet inte vad "salongen" heter;) Men dem är galet bar, gjort två stycken hos där(: Vad ska du göra för något?(: Lyckatill(<3

2009-03-22 @ 16:48:50
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0