congratulations

idag är det torsdag och idag fyller min morfar år, hela 88 år blir han idag. så ett stort grattis till morfar ! som ni ser har jag förnyat mig idag, ny hårfärg och frisyr, eller ja bara luggen, det andra är ungefär som vanligt. haha, ny frisör med eftersom alla jag gått till innan slutat, och jag gillade hon idag, hon var glad, pigg och sprallig, vilket jag gillade. och för er som vill veta är mitt hår slingat i tulpanen, så de så. haha. nu ska jag laga mat med mamma, sen ska vi rensa skor och sånt och hem till morfar och mormor en snabbis. imorgon blir det jobb, ska köra så jag är där åtta så jag får mycket gjort.
ha en fin dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0