crazy days

idag har varit en crazy dag för min mamma, vi var på stan för att hon ville klippa sig och vi hittade ett drop in och den var en engelskman som skulle klippa mamma men han kunde ingen svenska, haha. såg rätt kul ut när han hämtade en annan som skulle översätta vad mamma sa till honom, tror inte han trodde hon kunde engelska, men det blev fiint :) och sen ville mamma färga håret med så när vi var på maxi så köpte vi färg och idag sen färgade jag mamms hår och det blev en massa fint, och jag tror jag är en naturbegåvning på hårfärgning, om man nu kan vara det? eller det är kanske en lätt sak, men jag gillar det i alla fall! lite crazy för mig med eftersom jag börjat lösa sudoku, ja några år efter alla andra har jag fattat hur man gör och ja det är lite underhållande faktiskt, speciellt nu när jag varit sjuk. värsta sudoku tidnignen är inskaffad nu. ojoj, vad jag ska bli duktig. haha. och ikväll ska jag hem till daniel och hänga med honom och emma, det ska bli trevligt ! kolla andra chansen och sånt. åh jag fryser, jag vill sola, det får nog bli solning imorgon och då ska jag nog allt testa på det där med ståsolarium, så det så.

puss och kram till bästa vän på andra sidan atlanten, jag saknar dig, <3
en hälsning till hk med ;) haha.


Kommentarer
Postat av: sarah

Vad stolt jag blir!! Du löser sudoku! :D yeeah! haha. Jag saknar dig också & Henrik hälsar! <3

2009-03-11 @ 06:41:25
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0