en ond hals och en död röst

min hals är mer död än igår och jag har fortfarande ingen röst. ingen ork och nu har näsan börjat rinna med. har jag nämt att jag hatar denna årstiden någongång? tror kanske jag nämt det någon gång förut, kanske. jag tycker i alla fall inte om vinterhalvåret, tack vet jag sommaren och värmen, det är något det! dagen har bestått av soffan och film, eftersom jag hyrde ett par igår. idag blev det grace is gone, vilket var en rätt bra film, lite sorglig. dock trodde jag att den skulle vara bättre när man läste på baksidan av fodralet. men en helt okej film, behöver man sysselästtning se den! den handlar om en familj, där mamman tjänstgör i militären och är iväg på uppdrag och en dag får då pappan i familjen reda på detta, och hela filmen handlar om hans kamp med sin sorg och med kampen om hur kan ska berätta detta för deras två döttrar. och så händer det lite saker emellan där och slutet får ni ta reda på själva. så imorgon blir det nog den sista filmen och kanske hyrning av några till? vi får väll se hur min hals mår. just nu sitter jag här och uppdaterar i brist på annat, nej men jag väntar på att klockan ska bli runt tjugo över så att jag kan bege mig till eslöv och doktorn. där ska jag även spendera tiden tills mamms slutar så att vi kan åka hem, så ipoden och en bok är nerpackade och jag hoppas på att där finns te, för att just nu lever jag på varmt te, med honug i, i hopp om att det ska hjälpa min stackars hals, vilket det för tillfället inte verkar göra. förlåt nu har jag gnällt mig igenom ännu ett inlägg. ha en bra dag vänner.

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Usch, jag är verkligen inte avundsjuk på din onda hals. Jag har precis genom lidit min och förhoppningsvis slipper du hosta (: krya på dig sötnöt!<3

2009-03-03 @ 15:08:05
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: d4nielsflicka

aew, jag tycker synd om dig. Du måste bli frisk snart så vi kan planera mer än bara på sms och msn :)

2009-03-04 @ 09:51:53
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Bettan

Krya på dig vännen!

2009-03-07 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0