idag firar vi det 200:de inlägget & såklart våffeldagen!


idag är en stor dag, för idag skriver jag mitt 200:de inlägg. ja ni läser rätt jag har fram tills idag producerat 200 inlägg under min bloggtid. aningen chockad blir man ju, att det kan vara så många. men det är det och idag utan att veta om det har jag firat med glass i solen med en vän! och sen är det ju såklart våffeldagen med vilket jag inte firat idag utan ska fira imorgon med att kränga våfflor med sylt, mums på det! annars har dagen varit vårig men kall. tog mig en promenad till stan med daniel och lämnade in bilder för framkallning, vi tog oss några varv och sen satt vi i solen och det var skönt. efter det var mina bilder klara och vi tog en promenad hem hit igen. och efter det har jag löst sudoku och kollat lite på tv. nu ska jag nog snart se halv åtta hos mig eller miami ink, som jag blivit smått besatt av. jag vill tatuera mig nu! men var ska man göra det är den stora frågan, hos vem ska man göra det, någon som har förslag så tas det gärna emot!
nu ska jag fira vidare på denna stora dag med att svara på dess's sms och lägga mig i sängen och tvn. jag skulle vilja ha en bärbar dator, men det ska fixas det med, men det får vänta tills sommaren är här. och snart bär det av till italien! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0