Italy here i come

mitt liv är tråkigt just nu och därför har jag inte direkt någonting att uppdatera här. jobbat måndag och tisdag nu efter en veckas sjukdom, som jag fortfarande inte är av med helt. och det gjorde mig helt slut och borta. så igårkväll däckade jag vid tv och somnade tidigt tidigt. och idag har jag chillat, varit hemma hos daniel och beställt resa, ja ni hörde rätt, vi ska ut och resa, till ITALIEN och bettan en vecka! vi drar den 27 april och kommer hem igen den 5 maj. och ni förstår inte hur skönt jag tycker det ska bli att komma iväg. och jag längtar så sjukt mycket nu, härliga italien. god mat, fint land och trevligt sällskap, kan det bli bättre? tror knappast det va. haha. åh, jag hade kunnat åka imorgon om så hade varit fallet, men får nog snällt ta och vänta fem veckor, men tills dess ska jag försöka jobba massa och få massa pengar att spendera på fina skor kanske, god mat och en massa trevligheter ^^ så likt mig eller vad. daniel ska tydligen leva på pizza medans jag funderar på sallad och glass, måste ju kompensera det onyttiga med lite nyttigheter.
nej nu ska jag se klart grey's och sen sova för imorgon är en stor dag, eller inte jag ska bara färga håret och klippa mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, glad för er skull. Härligt att resa. Jag tror jag hänger med! Du, snart är min vårkänslor på gång, det börjar bli dags... Glöm bara inte att göra ett besök i min blogg där jag kommenterar livet från ett mer vettigt perspektiv än det min bror skriver. Alltså mycket scrap och mycket lite TV-spel!

2009-03-11 @ 22:30:07
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0