it's a girl

idag är jag glad, superglad faktiskt. för idag har jag fått reda på att imorse 09.05 kom mitt tionde kusinbarn, och det blev en FLICKA! vi fick reda på det när vi var på stan, så jag gick lös och handlade lite rosa fina kläder till den nya bebisen! helt överlycklig för denna lilla tjej. så nu har jag gjort fina paket och ett kort i rosa! haha. snacka om att denna lilla flicka kommer bli bortskämd. men klart jag inte glömmer bort mina sötnosar till pojkar för det. men nu är vi tre flickor iallfall. och nu ser jag fram emot en trerätters middag hos min kusin eftersom både jag och mamma gissade rätt! 
JAG SÄGER BARA YEES, IT'S A GIRL! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Nice!

2009-03-29 @ 08:17:25
Postat av: Mysan

tatueraren ligger nästan bredvid 24, mellan 24 och den pizzerian vad den nu eter, äru med på var?(:

2009-03-29 @ 23:08:54
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0