jag vill ha en popcornfrisyr

Godkväll!
dålig uppdatering, men efter läkaren i tisdags blev jag helt sjuk och utslagen och död, så jag har knappt orkat sitta vid datorn. mest legat nerbäddad på soffan eller i sängen och kollat tv och film, och det är mysigt till en viss gräns sen orkar man inte vara sjuk längre. dock mår jag bättre idag, fortfarande riktigt hostig och snorig men känner mig aningen piggare idag. så jag har egentligen inte så mycket att skriva just nu eftersom jag inte gjort speciellt mycket de senaste dagarna. sjuk och tråkigt som jag varit i veckan. så nu ska jag se klart navy cis  och sen är det så ska det låta. haha,.
ha en trevlig kväll vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0