JAG VORE INGET UTAN ER!

idag är det tre år sedan som vi hade premiär på fia med knuff, premiär och vår ända föreställning. jag kan fortfaranade komma ihåg hur sjukt nervös jag eller ja vi alla var. men vilken kick man sen fick då vi satt igång. vi är inga musikaliska under (förutom sarah och bettan) men kul hade vi och det hela handlade om våga vara sig själv, ha kul och släppa loss. jag saknar det, hur vi träffades och övade och övade och övade och satte det till sist. hur det var en utmaning och hur kul det var. men det hade inte blivit det det var utan er, mina fina vänner! jag saknar hur allt var då, för länge sedan.. men jag har accepterat hur det ser ut nu. inget är sig likt men ändå någonstans finns det som var då. och utan fia hade jag aldrig fått dess till min vän och jag är glad att jag har fått henne som vän, hon är bra hon! och utan elin så hade vi inte varken tänkt tanken på att göra en musikal ihop eller ens fått det att funka. vi har dig att tacka för detta. och jag hade inte tvekat att göra det igen, inte om jag fått göra det med er! jag vill ha tillbaka de gamla goda tiderna.

nej, jag vore inget utan er.
ni ger mig allt, ni ger mig mer.



Kommentarer
Postat av: Elin

Puss! Finns inga andra ord. Vet du, jag skrev nästan ett likadant blogginlägg igår. Jag vet hur det känns.

2009-03-27 @ 11:37:17
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var tider det <3 jag vore inget utan dig!

2009-03-29 @ 19:13:48
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0