sunny day, spring is on it's way?

idag skiner solen och jag känner att våren är på gång ! :)
igår kom bästa vän hem igen och det var massa bra och skönt att få träffa henne igen, hon har varit massa saknad här hemma de två senaste veckorna (som för den delen kännts som minst 4!) vi fikade donuts, vilket var underbart och kaffe till det såklart, sen pratade vi massa och tog oss en promenad innan regnet kom och vi begav oss inåt igen och en stund därefter begav jag mig hemåt igen.
dagen idag har bestått av städning och så har jag lyssnat klart på min ljudbok, ätit lunch hos farmor och nu väntar jag på att jonny ska ringa så att jag kan bege mig mot staden för att träffa henne! det ska bli trevligt för det var längesedan nu. ikväll ska jag bara vila för sen väntar ett par dagar med hår arbete, för här ska pengar inkasseras till italien resan som närmar sig allt mer nu dag för dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2009-03-19 @ 09:18:15
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur ser det ut för dig nästa fredag på eftermiddagen? Eller ja, från lunch typ och framåt? SKulle du kunna scrappa lite då?

2009-03-20 @ 08:01:31
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com
Postat av: Elin

Då bestämmer vi det! Jag ska skriva en tenta på fm så det blir den perfekta moroten att komma hem till! Längtar redan. Välkommen hem till mig, ska vi säga klockan 12.30 så kanske vi kan äta lunch ihop...

2009-03-20 @ 16:25:45
URL: http://www.elinscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0